Treceți la conținutul principal

Barbatul yo-yo

În zilele lui de glorie, Dr. John Gray (cel care a descoperit că femeile și bărbații provin de pe planete diferite) zicea că bărbatul este ca elasticul: periodic are nevoie să se îndepărteze (de femeie) pentru ca apoi să revină la poziția inițială, cu și mai mare forță. Și că dacă încerci să împiedici acest proces natural, se rupe naibii elasticul sau nu-și mai revine la forma care trebuie.

Nimic mai adevărat. Însă, în completarea Dr. Gray, aș dori să supun atenției descoperirea unei subspecii a bărbatului elastic, un bărbat cu care n-o să fac niciodată copii, și anume bărbatul yo-yo.

Principala diferență dintre bărbatul elastic și bărbatul yo-yo este că, la acesta din urmă, comportamentul ciclic de depărtare și apropiere ia forme complet imprevizibile și ilogice. Mai precis, bărbatul yo-yo nu iubește vreodată cu adevărat o femeie. El este îndrăgostit de ideea de dragoste, nu este niciodată hotărât dacă vrea sau nu să fie pe bune cu cineva și are un slogan format din două cuvinte: “io! io!”. Îi place o tipă, se repede la ea ca Wile E. Coyote la Road Runner. După ce o cucerește, se îndepărtează cu viteza particulelor din acceleratorul LHC, revenind doar când are chef și dacă traiectoria elasticului favorizează ocazional interacțiunea. 


Rezistența bărbatului de la capătul elasticului este direct proporțională cu încercările femeii de a-l trage către sine. Dimpotrivă, când femeia spune stop joc, bărbatul yo-yo intră înapoi pe traiectoria ascendentă, tot direct proporțional cu gradul de respingere aplicat. Iar când femeia îi mai dă o șansă și îl trage iar către ea, bărbatul yo-yo își aduce brusc aminte că traiectoria lui naturală este de fapt în direcția opusă.

De aceea, cercetătorii britanici de la Institutul Anti-Bulshit În Cuplu vă recomandă ca, în cazul în care aveți de-a face cu un bărbat de tip yo-yo, să dați drumul elasticului din mână, preferabil când dumnealui este în faza de retragere și rezistență, pentru a obține un efect de separare cumulat și eficient, intitulat științific “Ducă-se!”. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serendipity, what a pity!

Pe terasa Serendipity concertul se terminase. Pana a venit nota de plata am asistat cum si-au strans artistii sculele: pian electric, stativ, mixer, boxa, cabluri, microfon, simpatici cum au fost toata seara. Apoi s-au asezat la o masa de unde clientii deja plecasera, pentru o tigara si alte detalii organizatorice. I-am salutat, le-am multumit si am iesit de pe terasa.

Afara, langa locul unde ne legasem bicicletele se mai aflau doua mese. Pe scaune, cum fac fetele, stateau cuibarite cu genunchii la gura doua tinere cu ochii mari atintiti la baiatul din fata lor. Brunet, barbos, el statea in picioare si le explica condescendent:
- Trebuie sa aveti grija cu astia ca nu stii cand te trezesti cu vreun control. Nu dai bon si ajungi naibii la puscarie.
Una dintre fete ii raspunde:
- Dar aia a zis ca erau doar doua degete de ... (ceai sau vin, nu am auzit bine)... Pai ce am gradatie pe pahar sa pun la fix?
- Nu stiu. Trebuie ca intotdeauna sa fii acoperita. Ca te intalnesti cu una d'…

The diary of a teenage girl

Remarcabili Alexander Skarsgard si Bel Powley in rolul principal, pe care nu o cunosteam dar de care cu siguranta vom mai auzi.
Alexander Skarsgard cu mustata arata a taran, american ce-i drept, dar la fel de 'vrajitor' chiar daca nu vampir. Bel e genul acela de actrita care nu arata extraordinar, stilul american, ea fiind nascuta la Londra, dar a carei frumusete vine din interior, o forta extraordinara de a face un rol interesant.

Marelbo, pantofii romanesti care mi-au rupt picioarele ca pe vremuri

Penultima zi de concediu in Bucovina. Manastiri, locuri frumoase, liniste si pace. Drumul de la Putna catre Gura Humorului trece si prin Vicovul de sus. Aici se afla fabrica de pantofi romanesti Marelbo. Cateva indicatoare te anuntau ca este aproape si are un magazin cu 'preturi de fabrica'. Vazusem pe net o campanie destul de insistenta axata pe ideea de Marelbo - pantofi romanesti. Se pare ca bannerele si-au facut treaba deoarece mai de mult, intr-un magazin de pantofi am recunoscut marca si chiar am vrut sa probez o pereche. Din pacate acel model avea o talpa atat de rigida incat nu a mai fost nevoie sa o probez. Am adaugat la inregistrarea mentala lasata de campania online inca un atribut descoperit offline: rigizi.